Støtteforløb for Myndigheder

Et eksempel på hvordan et velorganiseret og støttende forløb for myndigheder kan se ud:

Kontakt

Sagsbehandler kontakter M2U telefonisk, på mail eller via kontaktformularen.

Identifikation af behov

Sagsbehandler videregiver ønsker om støttebehov til M2U, for at identificere deres behov og præferencer.

Gennemgang af sagsakter

M2U gennemgår sagsakter, handleplan samt indsatsmål på den enkle borger med udfordringer.

Matching af borger og socialkonsulent

Herefter finder M2U det rette match mellem socialkonsulent og borger, som har relevante kompetencer og erfaringer.

Opstart af forløb

Sagsbehandleren faciliterer det indledende møde mellem borgeren og socialkonsulenten og sikrer, at der er klare mål og forventninger for forløbet.

Opfølgning og evaluering

Der afholdes løbende opfølgningsmøder med borger og sagsbehandler. Dette med henblik på at orientere og evaluere forløbet, så forventningerne hele tiden er ajourførte.

Simone

Simone underviser på social mentor uddannelse

Rikke Nielsen

Rikke underviser på social mentor uddannelse

Poul Pava

Kunstner

Se Poul Pavas hjemmeside her:

Pia Hass

Specialpædagog og forfatter
Arbejdet med:

Se Pia Hass' hjemmeside her:

pia hass partner på social mentor uddannelse

Sarah Daniel

Psykolog og forfatter

Se Sarah Daniels hjemmeside her: