Et eksempel på hvordan et velorganiseret og støttende forløb for myndigheder kan se ud:
Sagsbehandler kontakter M2U telefonisk, på mail eller via kontaktformularen.
Sagsbehandler videregiver ønsker om støttebehov til M2U, for at identificere deres behov og præferencer.
M2U gennemgår sagsakter, handleplan samt indsatsmål på den enkle borger med udfordringer.
Herefter finder M2U det rette match mellem socialkonsulent og borger, som har relevante kompetencer og erfaringer.
Sagsbehandleren faciliterer det indledende møde mellem borgeren og socialkonsulenten og sikrer, at der er klare mål og forventninger for forløbet.
Der afholdes løbende opfølgningsmøder med borger og sagsbehandler. Dette med henblik på at orientere og evaluere forløbet, så forventningerne hele tiden er ajourførte.
For at give dig den bedste oplevelse bruger vi teknologier såsom cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver samtykke (at trykke på Godkend Alle) til brugen af disse teknologier, kan vi behandle data såsom browseradfærd eller unikke identifikatorer på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke (at trykke på Afvis) eller trækker dit samtykke tilbage, kan visse funktioner blive påvirket negativt.
Se Poul Pavas hjemmeside her:
Se Pia Hass' hjemmeside her:
Se Sarah Daniels hjemmeside her: